Připomínky, přání a stížnosti
Měli jste někdy nějaký problém s našimi službami nebo při komunikaci s námi? Máte připomínku k nabídce našich služeb nebo způsobu, jak je provádíme? Chtěli byste, abychom v rámci našich služeb něco změnili nebo máte nějaké přání, které bychom mohli splnit?
Sdělte nám je! Rádi se z vašich stížností poučíme, připomínky nás inspirují a každé vaše přání nás posune a namotivuje dál.
Stačí vyplnit a odeslat on-line formulář níže, nebo si jej stáhnout ve formátu PDF a buď online na e-mail nebo vytištěný poštou pak poslat k nám.
- Detailní informace k tomu, jakým způsobem můžete své připomínky vyjádřit, najdete zde.
- Formulář pro vyjádření připomínky, přání nebo stížnosti ve formátu PDF si můžete stáhnout zde.
- Kontakty pro podání stížnosti na kvalitu či způsob poskytované služby občanské poradny jinou formou najdete zde.
- Uvedete-li kontakt, středisko Vás o vyřízení stížnosti vyrozumí. V případě anonymního podání, najdete zprávu o vyřízení v aktualitách na webu střediska. Termín pro vyřízení je 30 dnů.