Připomínky, přání a stížnosti

Připomínky, přání a stížnosti

Měli jste někdy nějaký problém s našimi službami nebo při komunikaci s námi? Máte připomínku k nabídce našich služeb nebo způsobu, jak je provádíme? Chtěli byste, abychom v rámci našich služeb něco změnili nebo máte nějaké přání, které bychom mohli splnit?

Sdělte nám je! Rádi se z vašich stížností poučíme, připomínky nás inspirují a každé vaše přání nás posune a namotivuje dál.

Stačí vyplnit a odeslat on-line formulář níže, nebo si jej stáhnout ve formátu PDF a buď online na e-mail nebo vytištěný poštou pak poslat k nám.

  • Detailní informace k tomu, jakým způsobem můžete své připomínky vyjádřit, najdete zde.
  • Formulář pro vyjádření připomínky, přání nebo stížnosti ve formátu PDF si můžete stáhnout zde.
  • Kontakty pro podání stížnosti na kvalitu či způsob poskytované služby občanské poradny jinou formou najdete zde.
  • Uvedete-li kontakt, středisko Vás o vyřízení stížnosti vyrozumí. V případě anonymního podání, najdete zprávu o vyřízení v aktualitách na webu střediska. Termín pro vyřízení je 30 dnů.

Formulář pro podání připomínky, přání a stížnosti